to the lack of pictures

till emelie som skrev kommentar tidigare; du, jag har ingen aning. bara känns mer rätt att skriva Ha än vara. även om 'vara' verkar vara mer lämpligt, Egentligen.

Anyhoo, har just städat och en massa sånt där nyttigt innan jag ska till jobbet. så, den här veckan kommer jag inte ha desto mycket mer till liv ännu en gång då jag jobbar under dagen. 13-21.
Har jävligt ont i nacken och ryggen - nacken pga en hel dag i soffan, och ryggen pga mitt jobb. Börjar kännas att man har ett sittande jobb, asså. Eller så suger helt enkelt min rygg efter alla år utan träning. yeah. that cold also be the cause.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag hade samma problem, datorbaserat jobb + sitter mycket vid datorn hemma. Kroniskt ryggont i ett par år. Löste det genom att börja träna :D

2012-01-09 @ 11:57:50
URL: http://www.tesma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0