the truth is;

Asså mina läsare går alltid ned under eftermiddagsskiften. I WONDER WHY? Skojja. jag vet.
Jag har ingenting att skriva om för jag jobbar bara hela dagen. Jag hinner inte fota. Förutom tråkiga egopics som ingen egentligen tycker är roliga.
Hursomhelst. Jag som hade mig en mysig klunga av folk förra veckan.. bitches, why yo leavin'. Jag sitter på jobbet nu - ja, jag är på blogg.se under arbetstiden. För typ första gången ever. Det händer ingenting förutom läskiga spöken och sånt.
På tal om spöken - har jag glömt å berätta senaste händelsen med mitt hemma spöke. (spöket som alltid är efter mig.)

Johan tände min ljusstake på natten, lade den vid sin sida på sängen och släckte. På morgonen hade Johan letat den, för den var inte på hans sida nåmer. Men hittade den vid sidan om Min sida av sängen, på golvet. Till er skeptiker nu, den kan inte rulla då det är massa grejjer under sängen. Den kan inte ha flygit, uppenbarligen. Johan hade inte rört den. Jag har inte rört den. Katten kan inte knuffa den. Who? Jo, mitt vänliga spöket vill säga något. Se? Tänd ljuset och se? i dont know.

Men lite roliga grejjer. Det hände massa annat väldigt skumt samma dag, men det ids jag inte skriva om.

Kommentarer
Postat av: py

piggy likes egopics

2012-01-12 @ 19:37:58
Postat av: lollo

Uh vad läskigt! Undra vad han/hon vill dig :)

2012-01-12 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0