presents in the mailbox

mmmmm - hemma <3
vart sådär lite chill idag, trots en jävla massa panik under morgonen. Men det löste sig, thank satan.
Nu ska jag fan chilla som ett as ett tag innan jag ska kila till Fredrik. Fick SOLO tidningen i brevlådan med en bra jävla mascara i - gratis. Älskar fan gratis grejjer. Även om jag nyss köpte en mascara som är typ bäst i världen - men den där var gratis. och säkert ändå helt okey. HAHA tråkigaste samtals ämnet ever på bloggen -  CHECK.
ah juste, är det nån som anmäler sig att vilja kolla på Paranormal Activity3 med mig? Eller se igenom alla? anyone?


Kommentarer
Postat av: Klaggen

The Fourth Kind!

2012-01-19 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0