just one eenzy tiny day more to go

Ahh, en bra nattsömn. Eller - hade störda drömmar. Men ändå. Jag sov lite längre än jag har kunnat på länge.
Idag jobbar jag 10h. Så atteee, jag är glad över att inte behöva jobba 12h som igår. Happyface Cindy. yeah. yeah yeah.  Hoppas på minimalt med problem idag. fan ta problem som jag måste lösa. jag är inte en problem lösare. speciellt inte när folk skriker på mig. Jag vill bara slå dom i ansiktet eller sätta mig ned å gråta.
ANYWAY, kaffe, chilla och andas från igår... sen längta tills morgondagen.


02:00 boys'n'gals. check it.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hojh vad hemskt näe folk skriker!!! Vad är det för jobb eg.

2012-01-22 @ 10:23:58
Postat av: sofia

sv: jag vet hur det är :(

så sött :*

2012-01-22 @ 13:37:09
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0