im gonna tell you a little story...

.. about a girl who just wanted a lipstick.

Det började med att jag tappade bort mitt läppstift. Panik - vad ska jag ha nu?, tänker jag.
Cruisar runt lite på KICKS x antal gånger då jag bestämmer mig för ett. De säger "Tyvärr, den är inte här. Men den kommer in om två dagar."
"Yeah, sweet!Då kommer jag in då."

Två dagar gick, men inget läppstift. "Det kommer nästa vecka." - fortsätter de att säga när jag klampar in varje leverans dag med hopp i halsen.
Ungefär fyra veckor till gick, och de säger "Men vet du vad.. beställ från KICKS hemsida istället så får du den inom två dagar."
"Yeah sweet! Då gör jag det på en gång." När jag kollar in hemsidan - finns den ej i lager. Jag skriver brev till KICKS och frågar om de kan lägga undan en när det kommer in, vilket de inte kan.
Jag frågar också sedan, när de tror att de kommer in alls. De svarar "Vi kan tyvärr inte säga nått datum alls.. de är restnoterat.. "
Jag börjar känna ilska inom mig och tänker. "Aja. Jag går till KICKS och tar en liknande färg då. helvete."
Så jag hittar en liknande färg och nöjer mig och frågar "Har ni den här i lager då?"
"Ja det tror jag! Det står att vi ska ha fått in den idag"
"Yeah sweet!"


... men nej. Den fanns inte.
Så jag skyndar mig hem och beställer, tjorvar som ett as med betalnings grejjerna och slutar upp med att betala mer än jag skulle behöva - och nu hoppas... HOPPAS att den kommer in innan fredag.
Så jag har alltså väntat i över en månad, på ett jävla läppstift, som inte finns i hela Sverige. De kunde inte ha sagt det på en gång mån tro?
jesus penis they suck.

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Barrels :O!

2012-01-18 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0