im alive once more

Vet ni vad? Jag har inte sån jävla bakis. VET NI HUR SKÖNT DET ÄR? Öste hela kvällen igår och ändå så kan jag stå idag. Det känns overkligt. Så sällan nått sånt här händer mig.
Extremt roligt igår! Dansade praktiskt sett hela tiden. Förutom när man väntade på drinken som tog en evigheter.. men nästan hela tiden. Så otroligt roligt och skönt. Avslappnande. Underbart. Vackert. Ah, jag kan fortsätta i en evigheter om alla glada känslor jag hade i mig och vad jag kände. Stod typ och log lite då å då. Folk måste trott ja va hög.
Jag njöt iallafall av varenda minut igår med andra ord.

Iallafall, im alive. Sov kanske tre timmar. Ska lägga mig framför tvn med nånting bra och sipsi. Kanske till och med äta nått, FÖR JAG KAN JU FAKTISKT DET UTAN ATT MÅSTA SPRINGA OCH SPY! Haha! Åh. skönt.

bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0