feels nice to say "i'm happy to be alive!"


En dag av en massa stress ännu en gång - när ska det ta slut undrar jag?, men kommer sen på att det är ju alltid så.
Kanske lika att jag slutar tjata om det. För jag trivs ju där ändå  -  även om jag gärna inte hade velat ha hjärtat i halsen konstant. Fick också en mycket fetare lön än jag hade förväntat mig. Glädjerop på jobbet kan man ju kalla de!
Idag är det en jävligt skönt kväll. Ser fram emot en kväll ensam hemma, SitCom Tisdag i kanal5. Det blir tatueringstidningar, semlor, tv, Batmanälsklings-filten & bara njuta av att man lever; för vet ni vad? jag är jävligt glad att jag att jag är kvar på den här jorden trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0