the not knowing is what kills me

Tagit det rätt lugnt hela dagen. Känt mig oerhört konstig, som att jag inte riktigt är mig själv. Eller något. Ingen matlust riktigt. Hjärtklappningar. Ångest. - och allt på bara ett ögonblick liksom. Dagen började bra men sen plötsligt var jag inte mig själv längre. Satte mig ned och skrev lite, som ni ser resultatet av i förra inlägget.
Imorgon är det arbete igen, även om jag trivs så ser jag inte fram emot att vakna tidigt. Hoppas att jag drömmer något magiskt inatt, något som får mig att reboota min själ ännu en gång.
ah, juste. såg också en film som hette Hesher. Först tänkte jag "vafan är det här för en film? ingen riktig handling alls." men i slutet förstod man, och den var klockren. Jag gillade den iallafall.


Kommentarer
Postat av: Jussi

Jävligt snygg bild, den hade vi kunna förstora!

2012-02-05 @ 22:18:10
URL: http://Www.johanhaapalahti.tumblr.com
Postat av: Klaggen

Wierd.

Men ooh, Hesher ja! Den är.. annorlunda. Fast på ett bra sätt :). Det var en väldigt obekväm film :P.

2012-02-05 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0