oh satan that was good

Ni vet.. hur man kan längta efter mat.. men inte vilken som helst.. utan den där perfekta maten.. som bara ens mormor och morfar kan göra? Jeez. Alltså, om jag nångång blir arbetslös och måste flytta hem till nån och jag flyttar dit - im gonna be fat. Just sayin'.
Träffade också släktingen som morsan sa var min tremänning? nånting sånt. En väldigt framåt kille så det var ju inte direkt svårt att prata som när man var liten och satt vid ett fika bord och ens föräldrar sa "gå och lek nu och lär känna din släkting." - och man hasar iväg till ett väldigt obekvämt tillstånd där man ska försöka säga nått men ingen vågar. Anyhoo, Så, han verkar härlig, och det är ju alltid kul att lära känna lite nya folk.
Nu sitter jag mätt och belåten, tänker på min fina lunch jag kommer ha imorgon (yes, jag fick ta en matback.) Its gonna be good. I all sin sammanfattade mening så var det en rätt skön dag. Minus allt kaos på jobbet dårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0