forever alone and all that


Sov rätt skönt ändå. Roliga drömmar har jag som för mig. Minns inte exakta detaljer just inatt, men jag vaknade lugnt så nått bra åtminstone. Det snöar som faen ute = fortfarande mindre chans att folk kommer till butiken, heheh.
Lördagarna brukar oftast vara de värsta, så jag tror att idag kommer det vara helt OK. pepparpeppartaiträ?
Fann mig också på en väldigt konstig plats i sinnet igår på jobbet. Inte direkt en bra plats, och därmed kom dikten som jag lade upp igår. Har lite funderingar kring det, men inte något jag skriver här direkt - men återkommer ofta till känslan "varför känner ingen annan som jag?"
Aja, nu blir det pewdie och kaffe som får lätta mitt sinne innan jobb.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0