Today was a good day

En låda gods på morgonen, knappt något arbete alltså. drack juice och såg på julkalendern på jobbet. mjuk start är alltid skönt! Julbordet på jobbet var jätte kul. En av de bra killarna fick vinna en borrmaskin för värde över 4000kr. Han blev så glad :) Vi fick ta med alla matrester som blev över och vi har matback från ripan en vecka framåt.

Skickade alla julkort, men har ett kvar som ska till Ryssland. Köpte lampor till granen igår, som var sönder, böt ut dom idag, och nu har vi ljus i vår lilla gran och det är så mysigt hemma!
Idag har jag skrattat väldigt mycket. Ibland är det skönt att vara i mitt huvud, det gör att jag kan uppskatta såna här dagar. Att jag faktiskt lägger märke till bra dagar och inte bara låter dagen gå utan att tänkas mer på. Japp, ibland är mitt galna huvud bra. Woah, vilket plötsligt positivt inlägg.

Mmm en bra dag. Ligger i soffan å glöggar. Bjuder på en iPhone bild, Bättre kommer sen. Nu blire twilight breaking dawn part 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0