One christmas and the split glasses

Så då var julen över och det som väntar är ett ångestfyllt nyår... Huff.
Men, julen var iallafall väldigt rolig. Det var skönt att vara på ett ställe mestadels av tiden. Vi gjorde eget julbord hos farsan för första gången. Det var roligt. Hoppas på att man gör det igen nästa år.
Man fick mer julklappar än man trodde, då folk sagt "inga julklappar i år" så det var ju en trevlig överasskning, även om jag inte behövde få. Men, alltid roligt, hehe.
Det hade kunnat slutat bättre dock. Jag hade mina glasögon på huvudet, böjde mig, de ramlade av och gick av på mitten. Jag skojar inte ---- på mitten av bågen gick de sönder. Helt otroligt. Hur lyckas man med det?
Så nu sitter jag med eltejpade brillor och försöker se. Jag som älskar mina brillor.. ska kolla om de fortfarande säljs, men har hört att de har slutat säljas just min modell. Så, sadface cindy.
Här kommer lite bilder från Julen. Tog inte så många, kände inte riktigt inspirationen men, nånting kan ni få titta på iallafall.
 


Mina nya underbara strumpisar.
Måste gå och köpa ett par till, blev helt kär i dom.
Mina tejpade brillor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0