media manipulations

Yes, nu börjar magen känna sig lite full. Tryckt i mig så mycket julmat så det finns inte.. imorgon sista dagen sen blir att att takta ned sig igen.
Hängt hos Johans farmor och farfar ett tag, sen film hos farsan. Och eldat lite grann, så jävla kallt. Vi såg på House at the end of the street - vilket jag måste erkänna var väldigt bra. De hade inte byggt upp filmen som klassisk skräck/thriller, så man fick sig ett par överasskningar efter vägen. Se den!
Nu funderar jag på vad man ska göra. Johan är och skejtar, och jag har kommit hem ensam. Victoria secret show är på tvn, bara det är ju ångestfyllt, och jag som inte riktigt kan vara ensam med mina egna tankar längre. Jag blir alldelens för påverkad av sånt där numera, efter att ens ex förstörde en på det ämnet. but thats another story. Ska definitivt byta kanal innan man blir manipulerad att tro att ens kropp inte är nice om man inte är 170 lång.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är 170. Känner mig kort när jag ser dem...:p

2012-12-25 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0