insane in the membrain INSANE IN THE BRAIN

Nå jo, har hängt hos farsan en natt. Chillat, eldat i brasan, glögg.. gjorde köttbullar färdigt för julmiddag. Jepp, Cindy ska göra ett eget julbord. Kommer inte bli lika fint som alla andras, men den kommer jävla va god ändå.
Johan ska hänga med Björn ikväll, så jag sitter inne i sovrummet med tända ljus, glögg och russin. Jag har varit så jävla duktig att motstå krogen, så jag ska hålla mig lite till. Morsan bjöd med mig till bishop, jag sa nej.
Andra har också vart pepp på att dra ut men hoff.. jag känner mig inte så stabil. Går jag ut på krogen vet jag exakt hur det kommer sluta. Så varför ens försöka.
Det får duga med nån öl och likör till julafton istället - hemma - . Men suget är där.. tro mig. Men bara två veckor kvar, ish, för denna månad och en drunken gamenight vankas i januari.
 
Nåväl, nu blir det nån film. Eller kanske lite mer SKINS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0