update from the drunkness

Det var en väldigt skön drunken gamenight. Men jag fick inte med mig folket till vardagsrummet förrän efter folk druckit i tre timmar = folk har inte så bra koncentrationsförmåga. Man ska alltid dra folket till vardagsrummet hädanefter. Låsa fast dom. Jag var så spelsugen men det gick inte så bra för min del haha! Men våran hemmalagade pizza var uppskattad, och fredriks/marias tårta var awesome.
Igår hade man inte så stor bakis trots allt. Kring tvåtiden åkte jag till mommo för att dra i mig lite D-vitamin från solen. Det var skönt faktiskt, även om jag hatar att sola. Men de där jävla vitaminerna måste man ju få i sig när man knappt vart ute den här sommaren. Lär ju avlida i vinter annars.
Aja, ska förbi fredrik nu och lira Dead Island tror jag. Kanske en kaffe på det? I hope - och sen blir det att kila till farsan, tvätta, göra ännu mer hemmalagad pizza yumyum och se en film.
Farsan kommer hem idag, och jag får min tavla hem. (min kusin tryckte upp en av mina bilder till tavla, och jag fick ta kopian) så det blir spännande! Kul att ha något eget på väggen liksom.
Har funderat på att trycka upp några från Japan också. Finns vissa bilder som jag är jätte stolt över och gärna vill ha större. Och från Dublin också, förstås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0