the weekend that passed me by to fast

Under lördagen hann jag med stadsliv och fika, städa, vara ute i skogen och grilla lite i solskenet, släktings mys med tonfisksallad och elda i kaminen. Väldigt bra dag, men den var för kort. Lika som idag, söndag.
Hunnit med lite kattbus playdate, en massa kaffe, bastat och lite film.  Jo, och morsan har bjudit på middag. En massa matbackar med lax och morötter etc finns till arbetsveckan.
Känner lite ångest över jobb imorgon. Känns tungt. Men vilka känner inte det på en söndag kväll, eller hur.
Orkar inte riktigt skriva. Enda anledningen just nu är för att jag tyckte det var dags, men mitt hjärta är absolut inte med i texten och det känns. Det blir bara dåligt.
Nåväl, jobb imorgon och sen ska jag hänga med Klaggen ett tag. Det kanske borde göra susen å hänga med en gammal polare, en kopp te och ja. Lugna ned sig. Försöka få lite ordning på mina tankar innan jag bränner sönder min egen mage.
 
För att skriva om lite mer positivt innan jag kilar vidare. Funderar på ett Paranormal Activity maraton här till höstmörkret. Lite så där förberedande innan 4an kommer ut (hey klaggen, zup?:))))))))))))))
Här är några filmer jag är äckligt sugen på att se;
 
Twilight, Breaking Dawn 2
Bel Ami
The great Gatsby
Gangster Squad
Lawless
Paranormal Activity 4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0