no. no.... no.

Är det bara jag, eller har folk blivit mer och mer oprofessionella? Börjar irritera mig på människor som har ett fint status jobb men som inte kan göra saker och ting som det ska. Aja, mer info om det kan komma en annan dag - och hur kan folk som är allmänt stupid få ett respektabelt jobb? oh, the horror!
 
Ska snart till jobbet igen. I det övriga så har helgen varit skön. Det var visserligen regn så man inte kunde städa igenom bilen men det får man väl ta en annan dag då. Lagat en massa matbackar så man ska slippa stå vid spisen direkt man slutar kl 18 så man inte hinner göra nånting mer än komma hem - laga mat - gå och sova. Så oerhört leds på 10-18 skiftet, och tänka sig att jag har det i foreverness tills vintersäsongen kommer tillbaka.
 
Får se vad den här dagen har att komma med. Vem vet, nånting bra kanske händer. På tal om bra, har jag inte spelat på Lotto på väldigt länge. Kanske är min tur nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0