never again from TopShop

Huff - jag ska aldrig beställa från topshop igen.
 
Det gick ju inte att skicka tillbaka kläderna utan att man måste betala - och det skulle gå på över 200 (325kr för att skicka som paket.). Det är typ allt som är där i liksom. Njah, men nästan.
Så har funderat på om man ska försöka sälja på tradera istället, men.. så trött på att spendera energi på det så jag kanske bara går förbi och skickar skiten imorgon. Får man iallafall nånting tillbaka.
Men jag ska absolut inte beställa därifrån igen. Har också skrivit brev till dom och frågat om hjälp förra veckan, inget svar än. Jävla bastards. Nä, jag ska hålla mig på min favorit i Kina istället.
Där får man hjälp efter ett dygn högst, och de är snabba med att skicka pengar tillbaka och kläderna passar praktiskt sett alltid.
 
Snart dags för jobb igen. En till tallrik med fil så är jag redo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0