im so excited! I just cant hide it!

Åh! Nya Batman var underbar. Helt jävla underbar. Och jag är så jävla pepp för nästa film då Robin får vara med! Jag är en sån jävla nörd när det kommer till sånt där. Jag älskar de äldre Batman med Robin med. De är töntiga, och dåligt gjorda - men det ska vara lite så också. Det är charmen med de filmerna.
De är bra de nya nu också, men på ett annat sätt. Och hoppas som fan att Poison Ivy kommer snart. Min favorit karaktär, hon och harley quinn förstås. Huff. Så bra. Så bra!
Iallafall, idag är sista hel dagen innan jag tar ledigt! För imorgon jobbar jag bara halvdag. 10:00 - 15:00. Det känns väldigt skönt.
 
 
Nu ska ja dra en hög fika och dra till jöppet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0