"I want the fire back"

Jag hatar när något oförklarligt sker. Med oändliga analyser får jag ändå inget svar.
Den där fördömda plötsliga känslan av tomhet. Det är som depression, men ändå inte. Det är något värre. Inget hopp. Inga känslor. Man bara är.
 
Att äta utan smak. Att se utan att uppleva. Att le utan känsla.
 
Total tomhet. Över en natt har livet blivit stulen. Jag vill ha det tillbaka. Elden. Passionen. Livet.
Även fast jag skriver just nu känner jag inget. Att skriva brukar hjälpa, men orden blir fel. Jag blir inte nöjd. Och det faktum att jag inte har nog med ord skrämmer mig, det brukar inte hända ofta.
Ingen ork för livet. Utmattad. Värk i kroppen. Totalt jävla osammanhängande och dålig text. Vill inte. Orkar inte.
Dags att försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0