Dude, this isnt where I parked my car

WAAAAH köpt mig en ny bil !! Svinnöjd är jag! Det går typ inte att bli mer nöjd än så här. Bjöd farsan å Johan på mjukglass på 72 kr - och jag bjuder inte. men nu jävlar! Glad som aldrig förr. Jag kan storhandla igen!
Men jag ska däremot göra upp strikta regler för bilen. jag ska fan inte vara så slö som jag alltid är och ta bilen till jobbet. Det är bra att gå. Det är gratis att gå - jag ska fan lära mig att gå.
(förstås lite sidoregler som att jag kan ta bilen till jobbet om det är snöstorm, eller -20 etc.)
 
Men yeaayyy! Hämtar bilen imorgon tillsammans med alla vinterdäck. Killen som hade den jobbade för tillfället och hade inte med sig hemnyckeln. Men yepp, imorrn kommer bättre bilder upp på den. SÅ JÄVLA GLAD!
Hade tänkt gå ut nu i helg, men jag kanske får skippa det om jag ska ha råd med en bil och en tatuering så småningom. Hmmm får ta mig en tänkare. Så vida ingen har lust att bjuda mig på 5 öl eller 10? anyone? no? allright.
 

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Klart vi ska gå ut! Jag bjuder :D

Svar: hahaha grevé klaggen! men ah kanske jag kan låta dig bjuda på nån iaf XD
Cindy

2012-08-14 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0