wisdom of a broken cookie

Mumsa kaka på jobbet igår. Skönt att sova i morse, men jag trodde hela tiden att jag skulle försova mig till jobbet. Fick intala mig flera gånger att jag faktiskt inte behöver tänka på jobbet idag.
Gör mig redo för en safari fika med Klaggen. Ska bli enormt nice. Ska ha både en caffe mocha och en caffe latté. Its gonna be awesome. In my mouth.
För övrigt, så, kommer jag väl avboka för nu. Jag känner att det bara är en fråga om När jag gör tatueringen, men det är iallafall inte imorgon.. off, ångest. Om jag hade kunnat tänka ända tills sista minuten imorgon hade jag nog gjort tatueringen, men jag kan inte tänka så. Man måste ju avboka i tid så att säga.
Ska ta å slå mig en pling till den andra tatueringsstudion jag har tid hos och kika på vilken tid jag har där. Who knows. Jag tror ändå däremot att den här andra tatueringsstudion kan göra min tatuering mycket bättre än den jag är bokad till för imorgon. Har gått igenom hans arbeten och ingen av hans texter är i den stil jag vill ha.
Så det är ju en bra anledning att vänta om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0