the what now?

Haft en skum natt.

Känts som att jag har haft feber. Yrat om pengar, husdjur, spöken och hus. I dont even know anymore. När jag vaknade visste jag knappt vem jag var, vart jag var, dag eller vilken tid det är. Kanske beror det på att jag somnade väldigt sent på natten för att ja inte kunde somna, så när man väl somnat kommer alla awesome drömmar samtidigt. Haha, nä, lät ju skumt.

Anyway, vart i en uppfriskande dusch, håller på att laga en matlåda till lunchen idag (saving money.), det blir pewdies senaste och sen en promenad till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Jag ska till Hastings till sommar, kommer bli riktigt kul. Följ min resa på bloggen vetjá!

2012-04-30 @ 09:28:57
URL: http://oliviafoton.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Tycker du? Tycker själv att hon är jättevacker så det tar jag som en komplimang ;)

2012-04-30 @ 09:36:00
URL: http://oliviafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0