rants of a tired bitch

Drömt lite konstiga och mysiga grejjer. Gallerian i stan var omgjord till en högskola med massa rum för elever etc. Sjukt mycket folk som gick på den skolan, och jag var också en av dom. Jag skulle gå nån kurs, minns inte vet men ah. Det var sköjj - lite mysiga grejjer utöver det.

Klockan är snart 9 och två timmar kvar tills jobb igen. Undra hur det kommer bli idag.. Lördag brukar oftast vara den jobbigaste dagen, så jag hoppas att nu idag då, söndag, blir lugnare.
Fikat rostbröd med oboy för första gången på väldigt länge. Det var gött. Kommer inte hålla mig mätt länge, men vafan. Nångång kan man väl unna sig ett helt glas av socker, eller hur.
Det är ju också 1 April - det vill säga inte alls så långt innan jag fyller år. Ångest. vafan också.

bild tagen från min 20års födelsedag då jag också fick min systemkamera.

Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

åh så fin bild! Kul med systemkamera!

2012-04-01 @ 16:42:00
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag verkar varken kunna drömma om, eller komma in på någon högskola... lucky you, som dessutom får mys -.- /micke med P

2012-04-01 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0