pewpew update

Det var nice på safari med Klaggen, el Homaz och Jespa! Inte ofta en sån awesome combo är!
Städat klart allting. Hungrig som ett as. Men snyggt är det i lägenheten! Det håller väl inte sig länge däremot, men ändå. Tur att folk kommer vara så fulla att ingen bryr sig! Handlat inför helgen, och för morgondagen.
Rensade lite i filmmappen.. från endast 60GB ledigt minne kvar - till 168GB.. heh, man hade lite väl mycket sparat. Nåja, nu finns det lite mer plats. Kanske man inte behöver rensa så många bilder man egentligen inte vill radera.
Tog också mig steget och köpte mig så jag kan lyssna spotify hur mycket man vill. Det känns väldigt skönt! Förut har man fått lyssna en gång lite då å då, eller hänga på youtube. Skönt att bara lyssna musik utan behöva tänka att den kanske snart inte går att lyssna på pga limits.
Klaggen är på g förbi och det blir bokande av flygbiljetter! Schpännande.
- har också beställt mer broschyer om alternativ om studerande i USA. Försöker hitta det bästa för så lite pengar som möjligt, hehehhh. Klurigt att hitta det, kan jag ju då lugnt säga.

För skojs skull gjorde jag en VS bild då folk säger att jag är lik Dita Von Teese, en av mina förebilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0