my heart hurts... ;_______;

Betalade just av räkningarna. Off. Ångest. Har aldrig haft så där många räkningar på samma gång. Ska aldrig skaffa barn. Bastards. VART ÄR MIN TRISSVINST ERA JÄVLAR?!
Nåja. Lönen kommer in nästa vecka, lönen som jag jobbat över 200h för och förväntar mig en fin belöning direkt så där, på min födelsedag. Det bästa med att ha betalt räkningarna nu är att när lönen väl trillar in, behöver man inte ta bort ett par tusenlappar på en gång!
Jag ska slå på en massa Misfits och diska lite grann. När man väl har lite ork över tänkte jag att man kan ju vara lite duktig iallafall. Sen kanske Fredrik trillar in för lite rom med mig! På tal om rom behöver jag köpa mer, och jag som har köp-stopp. Kommer avlida utan min backup rom i skåpet.

Ska jag inte få fylla år snart? Jo, och ni som ger presenter. PENGAR. Är allt jag vill ha. Pengar eller en kram, your choice. Haha. Okey - romflaska är inte fel. tipztipz.


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0