happyface for a while

Aah, lite glädje i hjärtat. En gammal god vän, Hanna , var förbi på en snabb visit. Det är alltid så trevligt att träffa henne, och det var väldigt roligt att catch up. Lite tid att inte tänka så mycket och det var helt enkelt roligt. Prata lite med en jämlik sate, som haft samma tankar som en själv om vissa saker. Kändes skönt att höra att hon tog sig iväg och att det inte är omöjligt - så länge man har en plan av något slag iallafall. Och det har jag ju.

Byxorna från HongKong är nu här. De var för stora, men det visste jag redan då jag fick beställa två storlekar större än vad jag normalt har. Blir att sy in de hära rätt mycket.

Lyssnar på Jet - Cold hard bitch och njuter av att inte bara lyssna deppiga låtar som man vanligen gör. Jag kanske borde börja ta mer foton igen. Jag säger det ofta, men jag jobbar ju så mycket att man inte hinner ta något som är värt att lägga upp.

Jag går ju in på deltid 21 april, så efter det kanske jag kan ha något mer att visa er varje vecka. Vi får väl hoppas!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Snygg bild

2012-04-12 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0