epifanies all over the place

Jepp. Samma sak nu. Vakna och känner, Nä, ingen tatuering kanske.. och nån min efter, Jo, en tatuering kanske.

Off. Nä, tror jag blir galen på det här. Jag orkar inte tänka längre. Nu är jag så leds att det är 50/50. Men jag måste ju avboka i tid också. Eller, det står faktiskt inget om när man måste avoka, det är bara schysst att inte avboka en timma innan tiden är liksom.
Men jag kom ju på att jag fixat en tatueringstid förra året på en high flyer tatueringsstudio. Tänkte att jag kan ju alltid vänta två månader till då jag tror den var i Juni. Det är ju inte hela världen heller om det skulle bli så.

Nu ska ja sluta prata om tatueringar, ingen bryr sig.
Mina helg skift har kortats ned på grund av låg säsong! Halleluja!! Ni anar inte min lycka. Jag jobbar endast 10-18 och ska vara i flygbutiken 3 timmar av den tiden. Liksom de nada jämfört med vad jag brukar jobba under helger och stress. Det går två turer ut idag, under högsäsong kanske det går 10 turer = chans för mer kaos.
Mmmm, good. Har köpt snacks till flygbutiken, laddar mobilen så man kan spela - its on people!

JO, plus att Johan fyller år idag! Grattis till honom! <3
Blir att laga fet middag när jag kommer hem. Kött och egna klyftpotatisar i ugn etcetc.
Nu blir det att fixa fika, och kika på pewdies senaste video. Skön morgon om inte annat. Lite positiv kan jag vara ibland.

Johan älsklingen med Foxy älsklingen

Kommentarer
Postat av: E

Hälsa honom grattis! Tycker ni borde komma ner till Umeå en sväng.

2012-04-14 @ 21:34:29
URL: http://www.elsanilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0