alcoholic delights

Ah, fick lite alkohol på födelsedagsfesten.

2 st rom flaskor (Matusalem & Captain Morgan)
1 kvarting Koskenkorva
1 likör (Amarula)


Jag måste ju ge lite creds till polarna som vet Exakt vad jag älskar, haha! Men tack, ännu en gång för alla kramar och presenter. Väldigt uppskattat. Behöver förhoppningsvist inte köpa så mycket alkohol på ett tag - vilket är bra då jag behöver spara lite pengar tills man drar till Dublin.
Kom nyss från morsan. Blev bjudna på käk, eller ja, jag mer eller mindre tvingade morsan å bjuda för jag var så sugen. Typiskt nog blev jag illamående (som jag blivit rätt ofta på sistone igen.) och kunde inte äta så mycket. När jag mådde bättre tryckte jag mer käk, för att bli illamående igen. Ah well. Gott som fan var det iallafall.
Ser inte fram jobb imorgon. Ser inte fram emot så mycket för tillfället, men leva ska man. Inget kommer gratis.
Har en massa oroliga tankar, men jag hoppas allting ska gå bra. Spännande år om inte annat. Vad som helst kan ske känns det som, vilket borde göra mig glad - men har svårt att känna det. Glädje, dvs. Det kommer nog tillbaka snart.
Hoppas jag. Tur att man har vänner, för att se det från den ljusa sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0