adventures of 2013?

En väldigt mysig dag har det hittills varit. Satt på Safari med Klaggen i säkert över 2timmar. Snackade om allt möjligt, mestadels om hans Berlin resa, och en kaffe latte, och mocha sjönk in. Mmmmm! Underbart.

Efter det knallade vi bara runt stan och tog det lugnt. Satt utanför badhuskiosken och njöt av att sommaren snart är här.
Har efter det varit och handlat, köpt de nya påsen av OLW och smakat, den var inte min favorit direkt. Ska testa BBQ smaken också - nu sitter jag och läser lite broschyrer om vad jag ska hitta på inför nästa år. Alternativen hittills är väl, ett halvår studier i USA, antingen Los Angeles eller San Diego och läsa lite film,språk,poesi och skrivande, kanske säsongsjobb i Yellowstone, dra till Fiji och bara backpacka eller söka nått jobb, eller helt enkelt stanna i Sverige, flytta till Stockholm eller studera vidare här. Ja, det är mycket som finns att hitta på.
Någon som har lust att haka till USA om inte annat? Studera med mig? Action of a life-time om inte annat. Hör av er om det finns intresse.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0