tv shows

Nu måste jag säga nått för det trycker i min kropp. Jag kollar på det där programmet med ungdomar som festar utan föräldrarna?? Sett den?
Hursomhelst, alla ungdomar säger att man åker till Aya Napa, Cypern, Enbart för att festa och knulla. SERIÖST?!
Jag har varit i många länder och inte supit en enda gång. Reser man utomlands ska man njuta av utsikten, den vackra omgivningen, kulturen och allt annat än alkohol och sex! Enligt mig iallafall. Supa kan man göra i Sverige, varför ska man kasta bort tid på den skiten i ett vackert land? Hellre spenderar jag alkoholpengar på en underbar middag på kvällen med folket man är där med.
Så värdelöst. Ge mig en resa dit istället.

Kommentarer
Postat av: Tina

Eller hur. Å vi som aldrig har värme här i norr, vill ju njuta av sol å bad : ) Sen om man tar ett glas vin ngn kväll till maten är en annan femma

2011-09-15 @ 22:08:54
Postat av: jerry

vadå? ja dricker i alla länder ja vart, det är ju ett måste att kolla deras egen gjorda sprit och drinkar.

Givetvis äter man gott oxo, med ett glas rött till =)

2011-09-21 @ 15:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0