the undead speaks

Nååå, det var kul igår. Däremot sög det att jag inte kunde dansa mer än en minut utan att få seriösa andnings besvär (på grund av min jäkla hals) Så, jag drog hem kring två och idag har jag ingen bakis! De ni! Jag drack ändå rätt mycket, men jag slutade i tid så man inte får så farligt. Plus att jag drack två resorb och en kopp thé när jag kom hem.
Det enda som håller mig tillbaka är min hals. Hostar, och har svårt att svälja etc. Det börjar kännas lite väl passé med halsont. Aja, resten av dagen ska ja spendera framför en massa skräckisar som jag fixat för nån dag sen. Och en påse sipsi & popcorn som tröst för jag e ju sjuuuuk. heheeeee


Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram

2011-09-10 @ 19:52:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0