the nagging

Status;
ah,  ingen akuten än så länge. Värken i rygg å nacke har minskat men jag hostar mer än nånsin och det känns som att mina revben är sönder. Jag får bokstavligen sätta mig på golvet och hålla om knäna när jag hostar för att inte känna som att min kropp går itu i mitten.
Jag fick lite mat av mommo & moffa idag - och ni anar inte hur förbannat gott det var att äta när man knappt ätit ett skit på tre veckor. Att äta en underbar kött och potatis middag när man är som mest svältig. Och det bästa var att jag hade APTIT. Min aptit har vart sämst nu när jag varit sjuk, så jag har som tvingat i mig lite grann varje dag.

Foxy första dagen vi fick hem henne. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0