the awful surprise

Jag har druckit kaffe mocha, två dagar i rad, och njutit som faen - och idag när jag tänkte koka kaffe hemma, och väntade ivrigt tills det skulle bli lunch så man kan dricka en kopp efter maten - så häller jag i mjölken, som skär sig  i kaffet. Den var bara en dag gammal, och öppnades igår. Förstörd. Som fan. Ekologisk mjölk, är inge bra har jag nu konstaterat. Oftast kan man dricka en två-tre dagars gammal vanlig mjölk och den där var så förstörd att den måste ha gått ut innan sitt eget bästföre datum.

En väldigt besviken Cindy fick ta sig till Konsum för att köpa sig lite kaffemjölk, och nu är mitt kaffe wonderful. Inte en kaffe mocha, men ändå bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0