preparation

Har ränt runt lite grann. Klaggen var förbi och vi gamea lite nazi zombies surroundsound style och sen drog vi och hämtade paketet med grejjer inför Halloweenfesten. off, så pepp jag är här hemma. Mina sista grejjer till kostymen passade också. Jag tror det kommer bli as kul :)
Men ännu ett år, så är det ju snack om NÄR datumet är för halloween. Enligt internet så är det alltid olika datum. Det beror på vad man ser personligen som halloween. Är det All Helgona, Halloween, Europas halloween, USA/Mexico, etc.
För mig är halloween ALLTID från 28-31 Oktober. Oavsett skottår, och sånt där skitsnack. Vad ni tycker får ni ju välja själva, eller hur :)

jag förra året till fotografering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0