It will come back, and with a vengence

Jag var hos läkarn. Han sa att det var ett virus i lungorna, och om det blir värre tex huvudvärk ska jag till akuten omedelbart. Att det Kunde vara nån farlig sjukdom. Men han trodde att jag skulle klara mig, så jag fick antibiotika. En massa läskiga test förstås, som jag började störtböla. Varför blir man aldrig van vid de där förbannade testen?
Aja, när jag kom hem och tog all medicin som kostade skjortan  -  fick jag feber som faen och jag sitter nu här med en frossa och svettningar och ungefär 39 i feber.
Nu vet ni läget om jag skulle dö under natten.

peace.


Kommentarer
Postat av: Erkki

Äntligen, man får vara rädd för hälsan, feber dödar viruset, du mår mycket bättre i morgon!

2011-09-19 @ 20:03:39
Postat av: Tina

KRYA PÅ DIG!!! KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-19 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0