go and die, you idiot fools

Jag har hört att det går runt kattplågare här i Kiruna, på lompis. En katt hade de slängt in i en torktumlare. Människan som hade nästa tur att tvätta öppnade torktumlaren som var full i blod. Jag kan inte tänka på hur den stackars katten har bränts till döds innan den rullat runt i tumlaren tills medvetslöshet. Mina tårar räcker inte till.
Nästa katt hade de stympat dens tassar.
Det gör så ont i mitt hjärta att såna människor finns. De borde få exakt lika dan död som de orsakat. De borde dö tusen gånger innan de fick återvända till sin grav för vila. Lagarna är för dåliga för sånt här - ett öga för öga sägs det. Och det är precis vad lagen inom djurtortering och människor för den delen också, borde vara.
Det du gör mot andra får du tillbaka.
Stackars katter. Jag kan inte ens tänka mig för ägarna också. Jag hade varit förstörd om nån gjort så mot Foxy. Inte helt konstigt om jag hade letat upp människan själv och torterat dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0