zzzzz

tina;Tack!  I know. they are fuckinnn awesome! En unge i trappen sa idag ba "ååååh så fina glasögon T_T". jette gullig. Men det finns ju snygga på H&M också. Gå in på deras hemsida och kolla på deras accessoarer sida.


Anyhoooo; Jag lärde mig byta däck idag. Nu är jag inte helt värdelös ifall bilen går sönder in the middle of nowhere. Och ja har märkt att jag använder för mkt av både engelska och svenska - SVERIGE; Byt språk till engelska. tack.
Direkt jag kom hem kom morsan och morfar på kaffe där de blev kaffe mocca. Snabbt och awesome och jag har tom hunnit diska. Känner mig rätt hyper just nu, fast jag tror det beror på att jag går på mina sista energier.
Bjuder på sliten bild på mig å en sneaky mys Foxy.


Kommentarer
Postat av: Tina

Såg bara ett par runda?

2011-10-05 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0