movie night

Igår blev de ju som sagt filmkväll! Men det blev med Klaggen, Minna & Fredrik istället. Det var sjukt trevligt! Som måste göras om, och inte typ att man säger så och låter det gå ett halvår eller två - utan snart!
Vi skulle först hämta thaimat men eftersom det var så mkt snö ville vi inte köra och jag vägra gå, så vi drog till Konsum och köpte lite så vi gjorde egen thaimat som blev awesome.
Sen förstås snacks, päroncider & film. Det var trevligt som sagt :)
Idag är det lite ärenden som gäller, men nu sitter jag med min mocca och njuter. Hade en fet sovmorgon! Första gången på väldigt länge.

för övrigt drog jag på mig min favvo mössa igår!
bilden är dock tagen förra året. men samma mössa.


Kommentarer
Postat av: Julia Blid

Hej hej Asså gud vad snygga bilder du tar Cindy;)<3

Kolla gärna min blogg om du vill Juliablid.devote.se



Kramkram/Julia<3

2011-10-08 @ 18:19:36
URL: http://juliablid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0