Film

De från Kalix ringde nyss - de ville ha mig i en större statist roll för nån scen, men det var nu på torsdag, möjligen in till fredag.. För de första har jag inte råd för gratis jobb massa mil härifrån, men för de andra är halloween festen på fredag. Hade blivit svårt med tiden. Om de hade haft nästa vecka hade jag nog åkt dit. Det lät som en rolig grejj. Nån typ thriller skulle de bli.
Tråååkigt att d va dålig timing.
Jag sa att de mer än gärna får ringa om de vill ha mig till nått annat bara det inte är den här veckan. De skulle de göra, så hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Jerry

Tror man ska ta allt man får om man vill ha mycket roller.. Man får skippa sina egna nöjen ibland imo.

2011-10-24 @ 11:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0