the small victories is the ones that matter

OH YEAAAAH. Jag är glad över en grejj men jag ska inte säga vad för då säger ni att jag är störd i huvudet. Äh jag säger det ändå; jag vägde mig nyss och jag trodde att jag hade gått upp, men snarare gått ned. OH YEAH. Jag är en glad hest idag.  Men jag är fortfarande sjuk, så det suger ju lite mer. Släktingarna Tanja & Amanda ska komma förbi nångång idag och spana in våran lägenhet, sen kanske middag ikväll. Har färdigladdade kamerabatterier så det kanske blir några foton idag om inte annat.
Däremot så är jag rätt stolt över mig själv att jag har klarat jobbet som inventerare rätt okey den här veckan. Första dagen sög ju hårt, men jag har blivit bättre och bättre. Så jag är nöjd att jag inte gav upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0