I cant drop any items, I JUST CANT!;___;

Fan också. Jag tänkte göra mig en klädbeställning, och jag har tagit bort säkert 20st artiklar från min shoppinglista. Men nu har jag skärt ned så mycket att jag inte kan ta bort mer. Jag älskar alla kläder så sjukt. Allt är kläder jag velat ha ett bra tag. Allt det här går på ca 1500kr. Det är Väldigt mycket pengar för mig, så det känns som att jag borde ta bort minst ett till plagg. MEN VILKET?! Allt är ju så jävla fint! Ja kan inte. off. off..
Ska jag bara ta allt jag vill ha för en gångs skull. Annars skär jag alltid ned grejerna så jag är lite nöjd. ÅH. damn it. TELL ME WHAT TO DO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmhm, knepigt läge. Är du rich bitch go for it, är det stramt ta bort det som du har mest av :)

2011-11-15 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0