comfort shopping

okey. nu ska jag förklara lite snabbt; Det var ju så att jag skulle börja på Dicks idag. Men, jag blev lite lurad märkte jag efter att min arbetsförmedlare fick reda på att han ville 'uttnyttja' mig. Dvs ha mig som praktikant, ist för anställd, så han inte behöver betala något - samt att han inte kunde ge en tid för anställning.
Jag snackade med han, förhandlade och sa i korta drag "jag kommer inte vara hos er om ni inte kan lova mig en anställning. jag kan praktisera i EN vecka, och sen kan ni se om ni vill ha mig eller inte. annars tar jag något annat jobb." han sa okey, så idag har jag fixat klart papper. Så nästa vecka ska jag då alltså, praktisera i en vecka och sen se vad som sker. Det här hela situationen suger hårt och jag tackade nej till ett bra jobb för det jag trodde var ett jobb. = FAIL.
LEDS. SÅ det tar mig till nästa grejj. Jag har suttit och tröstat mig med att kika in en massa nya kläder.

byxorna





Kommentarer
Postat av: Mickie

Fyfan vad taskigt gjort :o Bra att du stod på dig, låt dig absolut inte utnyttjas :) inte någonstans.

2011-11-14 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0