a great evening considering

Ah, jag såg Paranormal Activity3 igår. Och jag måste erkänna, trots att jag inte är rädd för många skräckfilmer - jag höll andan så ofta att jag ville spy. Jag fick tårar. Jag slog nästan en rak höger på klaggen & fredrik.
Efter filmen gick jag runt som om jag vore full, jag hade så jävla mkt adrenalin or whatever, att jag var helt spacy. DET kallar jag en lyckad skräckfilm. Finns ju de som säkert tyckte den sög, men jag älskade den och måste se den snart igen. Men det är ju inte en skräckfilm som tex thailändska Shutter (kärleken själv<3), men den här var i sin egen hoppatillskräckfilm-klass.
Det blev också en massa COD igår kväll, vilket var niiice. Nazizombies ftw. Och X-Files på natten med en kopp te innan man for hem.

 

den här panoraman gjorde jag precis, och jag erkänner att den blev förtaskig. jag är as trött och hungrig,
så jag ids inte göra nånting bättre. det får duga.

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin header=)

2011-11-13 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0