-

Ah det var min första dag på praktiseringen. Jag är nu erbjuden en deltids anställning tills sista december. Vet inte än om jag ska ta den eller inte.. Men nu till det mer positiva;

Jag är faktiskt inte sämst på det här. Chefen sa att ja va bra på kassan, bra på kunderna. Jag kunde hjälpa många kunder bara utefter vad chefen berättade på morgonen, jag var inte helt retarded med det nya kassasystemet och jag hjälpte en kund så bra idag att hon bjöd med mig till sitt hus i Libyen. Fatta glad jag blev. Hon var väldigt trevlig, och ja fattar vad ni tänker nu "Libyen..? really?"
men jag hade lätt velat se de placet om det inte var så mkt oroligheter där just nu. MEN EN DAG ska jag fan ta hennes ord och dra dit, se på alla vackra kyrkor hon berättade om och bergsklättra etc. :)
NU har jag dock massa jävla saker att göra. Ska försöka blogga en gång till ikväll med nå bilder.

PEACE

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Libyen? Do it :D!

2011-11-22 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0