wicked witch

Jag har drömt störda drömmar inatt. Aja. Jag vill ha jobb. Trodde aldrig jag skulle säga det. Haha! Men, jag får ju jobb om mindre än en månad eller så. Men ett fortsatt jobb hade varit skönt. Jag blev erbjuden ett jobb från nu in till augusti men jag måste tacka nej för att jag redan tackat ja till det andra. Så, det kändes lite surt. Men man kan ju inte baila när man lovat, så. Det löser sig nångång. Iallafall, nu kokar jag ägg och sippar kaffe. Det är fint väder ute så jag ska nog knalla till morsan och packa lite grejjer - sen kanske dra på balen ikväll.
Till helgen kanske det blir att dra till Morjärv & Tansjärv för första gången på väldigt länge. Vi tänkte testa och resa med Foxy. Alla internet sidor säger att man måste testa innan man kan veta hur katten tar det, så. Det går inte att undvikas. Men jag tror hon kommer tycka om att resa - inte själva bilresan kanske, men när man kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0