vah

jag är uttråkad. så här kommer en till update. på svenska.

Idag har man vart förbi arbetsförmedlingen ännu en gång. fan så leds ja börjar bli på dom asså. Jag var där för att skriva in mig till arbetsgaranti-skiten igen.
Efter de drog ja å johan till bumerang och köpte oss två hyllor. Det kommer bli nice tror ja. De ska bara målas om först.
Sen drog vi och shoppade kastruller och en vatten kokare. Jag fick köpa mig en hårtork också.
Vi har hållt på och möblera och städa som tusan sedan vi kom hem från Japan. Anledningen är för att Johans morsa har plockat upp sina möbler och prylar, och det gjorde vårat place lite miserabelt.
Det såg lite.. ja, deprimerande ut. Så då fick vi dra å shoppa och möblera om litegrann.

Man blev vuxen. Lite mer iallafall.
Men nu är stället helt perfa efter ett par timmar av aktivt städande och dansande till bra musik. Jepp, Johan har fixat så man kan lyssna spotify genom högtalarna i vardagsrummet! Mmmm, hej fest.
Snart kanske vi ska dra å hälsa på våran kissemiss! Om Johan inte blir allt för sen, förstås. Annars måste man ta det imorgon eller övermorrn. Mycket att göra.
Söka jobb och lägenhet ska man också göra. Jikes.



Kommentarer
Postat av: Klaggen

Ja du.. Vuxenlivet är då sannerligen inte enkelt.

Vart letar du lägenhet?

2011-05-04 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0