lite morgon text

Berätta sju sanningar om dig själv:
x Jag trackar konstant ned mig själv.
x Jag drömmer mardrömmar nästan varje natt.
x Jag är starkast när jag är singel. Det sägs ju att man blir starkast tillsammans, men i mitt fall verkar de inte stämma. Jag blir bara vekare för varje dag som går.
x Jag ÄLSKAR att dansa.
x Jag har varit nära att dö drygt 3-4ggr. Det får mig att undra om jag verkligen borde vara vid liv.
x Jag skulle gärna vilja ha en rejäl fight bara för att få känna hur det känns att slåss. Slagen har jag ju blivit ett x-antal gånger men jag har aldrig slagit tillbaka.

Sex sanningar om hur du var som liten:
x Blyg som FAN. Jag var ungen som satt under trappen hela dagen med dinosaurier tills jag blev hämtad av pappa.
x Livrädd för att knacka på andras dörrar. Också för att ringa i telefonen.
x Spelade ALLTID tvspel när jag var hemma. Det var tvspel eller film som gällde. Det var mitt liv.
x Jag var mobbad under större delen av min barndom och problem i hemmet.
x Jag var kallad dum. Fick också smeknamnet "Stinky". Assholes.
x Jag hade bästa fantasin av alla ja kände. Lite creds måste jag väl få.

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
x Har haft två riktiga förhållanden, varav det ena är jag i just nu.
x Dirty!
x Flirta är min specialité.
x Som singel tänker jag; Gör vad fan du vill utan att bry dig om vad andra ska säga.
x Som upptagen tänker jag; Jag är fan bästa flickvännen ever.

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
x Dysfunktionell, men ändå fungerande.. egentligen.
x Min brorsa försvann en del av mitt liv, då jag alltid undrade vart han var. Skulle behövt han under mina mobbningsdagar, kan man ju lätt säga.
x Antar att jag har problem med både min morsa & farsa.
x Min pappa var nära att dö i gruvan när jag var liten. Tror det var anledningen som gjorde mig klaustrofobisk, vilket jag är fortfarande.

Tre sanningar om mitt vänskapsliv:
x Jag har inte många vänner.
x Jag önskar att ja hade lite mer tjejvänner, för en gångs skull. Saknar lite de där girltalk med en hög av godis och chickflicks.
x Folk tycker jag är konstig av nån anledning. Antar det är varför jag inte har så många vänner. Men jag är snäll!! Jag lovar. En av de snällaste polare man kan ha. Fråga Klaggen. Eheee..

Två sanningar om min personlighet:
x Om jag börjar tänka på nånting kan jag försvinna totalt i det. Jag överanalyserar nästan allting i mitt liv. Vilket gör livet mycket svårare än det behöver vara.
x Men skräckfilmer, och hela de där shabanget. <3 när jag var liten var jag också en liten witch. Formler and stuff, lite småtöntig men väldigt roligt! Ser spöken varje dag. Åtminstone tror jag att det är spöken.

En sanning om detta testet:
x funsies men klurigt

Kommentarer
Postat av: erik

Skit i tjejvänner! Killar är mycket koolare! : )

2011-05-12 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0