those idiotic irritating overanalyzing questions

nervös. Kommer jag passa i ljusare hår? Kommer jag ändå känna mig som "mig"? Är det värt så mycket pengar? Jag som knappt spenderar ett klädesplagg eller nånting, över 200-300kr. Jag är väldigt snål. Men jag kanske blir jätte fin så är allt värt det - eller tvärtom - och jag hatar håret och jag har kastat iväg 1000kr på mitt hår. Pengar jag egentligen inte borde spendera bara sådär. Vad gör jag då? Sjunker in i en depression ända tills mina skattepengar kommer tillbaka så jag kan trösta mig med en summa cash? Oj oj oj. Vad har jag gett mig in på?
En människa trivs med det oföränderliga. Oftast. Speciellt jag. Men, jag vill inte vara den människan. Jag vill inte bry mig. Jag vill inte vara fast i nånting och vara rädd för förändringar. För vad är det för liv om man inte vågar släppa in det nya. Jag kan babbla på i en evighet. Ska jag? Nä.


Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Jag hoppas du blir nöjd med resultatet, gjorde misstaget att färga ljust förra året och frissan jag gick till hade inte gesällbrev. Jag såg ut som en jävla tiger i skallen och när jag gick till min ordinarie-frissa så sa hon att en utbildad frisör skulle aldrig gå från mörkt till ljust så som den frissan gjorde med mitt hår.

2011-05-26 @ 05:34:41
URL: http://www.bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0