the naked truth

mm, precis det man behövde för en pepp-utekväll.not. Min polare som jag försökt träffa i en evigheter nu, skulle komma på festen - men nu ser det ut som att han bailar för en annan grejj. Känns så himla trist.. jag börjar bli hyffsat leds på att folk säger att dom ska göra nånting och man blir helt glad & pepp - men sen ångrar dom sig och det bara slutar upp med att man själv är sadface. Men så är ju livet. Man kan inte vara helt hundra procent på att man kan nånting, vad som helst kan hända. Inte så jag är arg på han, jag förstår ju. Men det är så trist när man var så glad för att träffa honom i ett par timmar för en gångs skull. Aja. Nu ids jag inte bre ut mitt hjärta på bloggen längre. Jag ska dränka den ikväll istället. Om han nu inte ångrar sig, men det lät inte som det.
:((((( och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0